Entrada compartida per Justícia i Pau

Els dies 8 i 9 de juny ha tingut lloc a Manresa la Trobada anual catalanobalear de Justícia i Pau de Catalunya 2018, amb el lema “Aturem la guerra, construïm la pau”.

Amb aquesta Trobada, Justícia i Pau ha celebrat els 30 anys de la seva activitat a Manresa i 50 a Catalunya, des que va ser creada a Barcelona el 1968.

Entrada compartida per Justícia i Pau

Article d’Eduard Ibáñez, director de Justícia i Pau de Barcelona, publicat a Catalunya Religió

Contra les finances depredadores i especulatives

El papa Francesc, amb la seva agudesa comunicativa, ha afirmat reiteradament que “el diner ha de servir i no governar!”. Amb aquesta sentència, el papa ha volgut deixar pedagògicament ben clar que l’economia i les finances són al servei de les persones i no a l’inrevés. Que l’activitat econòmica i financera té com a finalitat la promoció del bé comú, en comptes de l’enriquiment d’uns pocs, sovint a costa de l’empobriment i exclusió de molts.

Entrada compartida per Justícia i Pau

Justícia i Pau coorganitza, juntament amb altres entitats religioses o espirituals, una celebració interreligiosa i interconviccional en solidaritat amb les persones que cerquen refugi a Europa, obligades per la guerra inacabable de Síria i països limítrofs, i també amb els immigrants que cerquen treball, habitatge i un millor benestar a Europa.

Entrada compartida per Llar del Sord de Badalona

El pasado 8 de junio viernes Josep Miquel caporal de los Mossos d’Esquadra nos ofreció una conferencia sobre consejos de seguridad. Nos explicó casos reales y situaciones de robos y hurtos que han pasado aquí en Badalona. Nos advirtió de las técnicas más habituales que se usan actualmente tanto en la calle, como en estafas a domicilio. Luego pudimos hacerle preguntas personales sobre seguridad.

Entrada compartida per Justícia i Pau

Justícia i Pau de Sant Just Desvern va sol·licitar als representants del Ple municipal del dia 29 de maig de 2018 presentar una queixa formal al Síndic de Greuges de Catalunya, al Defensor del Pueblo de Madrid i al Govern de l’Estat denunciant l’incompliment dels acords de l’Estat amb la Unió Europea sobre l’acolliment de 17.337 refugiats a Espanya.